Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T16:50:33+01:00
Oznaczmy sobie zapotrzebowanie tlenu na osobe na godzine jako:
Z=0,2 [m³/h]

Objętość pokoju przez V:
V = 3m*5m*10m = 150 [m³]

Objętość tlenu w pokoju (21% obj. powietrza stanowi tlen):
V₁=31,5 [m³]

30 osob pobiera Z₁ tlenu na godzinę na godzine:
Z₁= 0,2 m³/h * 30 = 6 m³/h

zatem przez X oznaczymy ilość godzin, które w danych warunkach będą potrzebne na zużycie tlenu:

X= V₁ / Z₁ = 5,25 h

Zatem tyle wytrzymają te osoby :)
2009-12-10T16:54:31+01:00
Obl objętość powietrza
3m*5m*10m = 150m3
Obl objętość tlenu
0.21*150m3 = 31,5m3
Obl zużycie tlenu na h
30 * 0.2 = 6m3
Obl czas na zużycie tlenu
31,5m3 / 6m3/h = 5,25h
Odp: Potrzeba 5,25 h na zużycie całego tlenu.
Zrobiłbym szybciej tylko mi sie przeglądarka 2 razy wyłączyła.