Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-10T16:49:54+01:00
Zachęcam Cię na msze św. jest tam mądra msza św, która daje do myślenia .
Pouczenie , nie odwracaj się od Boga , bóg Cie kocha tak jak nas wszystkich .
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T16:56:29+01:00
Ja bym napisała coś takiego :
Zachęcam cię abyś poszła ze mną na mszę. Ten ksiądz ma naprawdę dobre kazania. Obiecuję że na tej mszy nie zaśniesz ;)
Wiem że możesz sobie myśleć: po co mam iść do kościoła skoro Bóg jest wszędzie ?!
Po to żeby być bliżej niego. W kościele śpiewa się dużo pięknych piosenek i pieśni.Może msza prostu nie jest dla ciebie zrozumiała?
Musisz poczuć to coś...
Wsłuchaj się w słowo Boże.

Licze na najlepszego ;p
4 5 4
2009-12-10T16:58:51+01:00
NIE WIEM CZY DOBRZE ALE SPRÓBUJE :
JEŚLI BĘDZIESZ CHODZIŁA NA MSZE ŚW BĘDZIE TO DLA CIEBIE SAMA KORZYŚC ,BĘDZIESZ MOGŁA ZAZNAĆ PO ŚMIERCI ŻYCIA WIECZNEGO,BĘDZIESZ CHODZIĆ DO SPOWIEDZI , ITP
:/
2 2 2