Odpowiedzi

2009-12-10T16:49:34+01:00
A)
2,75 kg - tyle zebrał malin
2,75 kg - 0,6 kg = 2,15 kg - tyle zebrał jeżyn
b)
2,15 kg + 2,75 kg = 4,90 kg - tyle zebrał razem

Odp. Krzyś zebrał 2,15kg jeżyn, a razem 4,90 kg jeżyn i malin.
18 1 18
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T16:51:36+01:00
Maliny- 2kg+¾kg=1,¾

jeżyny- o 3/5kg mniej czyli:7/4×3/5



20 1 20
2009-12-10T16:51:53+01:00
A) 2,75kg+ 0,6 kg= 3,35 kg
odp. Krzyś zebrał 3,35 kg jeżyn.

b) 2,75kg+3,35kg= 6 kg
odp. Krzyś łącznie zebrał 6 kg jeżyn i malin.
6 4 6