Śladami przeszłości, kl. 1, str. 50, zad.1

Połącz nazwy miejsc i imiona postaci z odpowiednimi opisami.

- Cheronea
- Aleksandria
- Filip II
- Aleksander Wielki
- Macedonia

- miejsce założenia najsłynniejszej starożytnej biblioteki
- król Macedonii, który podbił Grecję'
- górzysta kraina leżąca na północ od Hellady
- miejsce bitwy, w której Macedończycy pokonali Greków
- podbił Persję

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T16:55:18+01:00
Macedonia-górzysta kraina leżąca na północ od Hellady
Aleksander Wielki -podbił Persję
Filip II -król Macedonii, który podbił Grecję
Aleksandria -miejsce założenia najsłynniejszej starożytnej biblioteki
Cheronea - miejsce bitwy, w której Macedończycy pokonali Greków
146 4 146
2009-12-10T16:59:45+01:00
-Cheronea - miejsce bitwy , w której Macedończycy pokonali Greków
- Aleksandria - miejsce założenia najsłynniejszej starożytnej biblioteki
- Filip - król Macedonii, który podbił Grecję
- Aleksander Wielki - podbił Persję
- Macedonia - górzysta kraina leżąca na północ od Hellady
96 4 96
Macedonia-górzysta kraina leżąca na północ od Hellady
Aleksander Wielki -podbił Persję
Filip II -król Macedonii, który podbił Grecję
Aleksandria -miejsce założenia najsłynniejszej starożytnej biblioteki
Cheronea - miejsce bitwy, w której Macedończycy pokonali Greków