Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T16:53:25+01:00
Bliskoznaczne : Przyjaźń, zaufanie.Zrozumienie
Przeciwstawne: Nienawiść, wrogość,pogarda
4 4 4
2009-12-10T16:56:17+01:00
Wyrazy bliskoznaczne : miłowanie się, namiętność, uczucie, lubość
Wyrazy przeciwstawne : nienawiść, odraza , złość
4 2 4
2009-12-10T17:01:45+01:00
Bliskoznaczne- uczucie, zauroczenie, zaangażowanie, namiętność, bliskość, zakochanie
Przeciwstawne- nienawiść, żal,niepewność
5 4 5