Odpowiedzi

2009-12-10T16:55:18+01:00
Banał:)
x+7y=22
y-5x=-2

x = 22 - 7y
y - 5*(22 -7 y) = -2

x = 22 - 7y
y - 110 + 35 y = -2

x = 22 - 7y
36 y = 108 /:36

x = 22 - 7y
y = 3

x = 22 - 21
y = 3

x = 1
y = 3

1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T16:56:58+01:00
X+7y=22
y-5x=-2

x=22-7y
y-5(22-7y)=-2

x=22-7y
y-110+35y=-2

x=22-7y
36y=108 |/36

x=22-7y
y=3

x=1
y=3


licze na naj
1 5 1
2009-12-10T16:58:11+01:00
X+7y=22
y-5x=-2
x= 22- 7y
y-5x=-2

y-5(22-7y)=-2
y-110-35y=-2
-34y=118/:(-34)
y=118: (-34)
1 2 1