Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T16:54:40+01:00
25000000ludzi
A zrobiłam to tak 40000km-40000000m
Jeżeli człowiek ma 1 i 3/5m to powinno byc ludzi 40000000:1 i 3/5
i to wychodzi to co u góry
25 milionów
49 4 49
nic z tego nie rozumiem 
ale to ma być dzielenie bo to lekcja o dzieleniu
2009-12-10T16:55:41+01:00
40000km=40000000m
1⅗=1,6m
40000000m/1,6m=25000000=25 milionów
Odp. Musiałoby stanąć 25 milionów ludzi.
36 3 36
dzęki
dzenki
tendai
to znaczy po mapotowsku dzięki
zle
2009-12-10T16:55:38+01:00
40 000 km= 40000000 m

40000000:1 i 3/5=40000000:8/5=40000000 ×5/8=25000000

aby otoczyć Ziemię musiałoby się wziąć za ręce 25 mln ludzi
29 3 29