Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-10T16:56:33+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam dyryktora naszej szkoły na przedstawienie,pt "Zemsta" , ktróre odbędzie się dnia 22.12.2009r.
na sali gimnastycznej o godzinie 10:30.
(podpis) Nono ;P
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T17:31:59+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam dyrektora szkoły (tu wpisz nazwę swojej szkoły) na przestawienie teatralne pt. "Zemsta". Odbędzie się ono dnia 15 grudnia br. o godzinie 16:00. Obowiązuje strój galowy.
I podpisz się, bo to oznacza kto zaprasza. ;)