Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T16:59:25+01:00
Młody człowiek sięga po papierosa ponieważ chce zaszpanować przed rówieśnikami lub też nie umie odmówić dla kolegów palących obok którzy go częstują. Taki nawyk mogą też wynieść z domu od rodziców. Rodzic paląc daje swój przykład dla pociech, które myślą że to coś fajnego, że to jest coś dobrego skoro pali mama, pali tata. Może się też wciągnąć poprzez wdychanie dymu papierosowego co też uzależnia. Im dłużej się pali, tym szybciej się ta osoba uzależnia. Młoda osoba mając np 17 lat uzależni się szybciej niż osoba mająca lat 30 parę, ponieważ młody organizm szybciej przystosowuje do siebie dane substancje.
2 5 2
2009-12-10T17:01:21+01:00
Młodzi ludzie sięgają po papierosy gdyż nie chcą odstawać od rówieśników którzy pala . Uważają że gdy będą palić będą starsi co jest nie prawdą .Papierosy nie powinny być reklamowane gdyż mimo tego że przynoszą duże zyski powodują wiele chorób . Papierosy działają źle na nasz organizm .Palenie bierne jest szkodliwe dla tego że jeśli ktoś w twoim towarzystwie zapali papierosa to wchłaniasz szkodliwe dla ciebie substancje oraz teoretycznie wypalasz 1/4 tego papierosa .
2 5 2