Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T16:58:35+01:00
Ernest Nemeczek miał jedenaście lat i był jedynym szeregowcem na Placu Broni.
MBył to jasnowłosy chłopiec o niebieskich oczach,które często były przepełnione łzami.Pochodził z ubogiej rodziny,a jego ojciec był krawcem.
Nemeczek był bardzo wesołym i serdecznym chłopcem.Był chorowity,wątły i słaby, dlatego też został zepchnięty przez kolegów z Placu Broni na bardzo niską,Jedyną pozycję szeregowca.Chętnie wykonywał rozkazy innych,gdyż wiedział,że to należy do jego obowiązków.Bohater nie był nieśmiały i uległy,miał swój honor i ambicje.Jego największymi zaletami były odwagai niezłomność.Traktował plac jak swoją ojczyznę.Nie bał się pójść do Ogrodu Botanicznego i ujawnić się Czerwonym Koszulom mówiąc,że chłopcy z Placu Broni nie są tchórzliwi i są wśród nich odważni.Nemeczek nie mógł wytrzymać i chciał udowodnić swoją odwagę.Nigdy nie zdradził chłopców z Placu Broni nawet,gdy sam Feri Acz,chciał go przyjąć do Czerwonyvh Koszul za jego odwagę.Odmówił mówiąc,że woli zginąć niż zostać zdrajcą tak jak Gereb.Swoim postępowaniem udowodnił,że jest prawdziwym mężczyzną.Jego najlepszym przyjacielem był Janosz Boka-dowódca Placu.Traktował go jak brata.
Nemeczek do końca swojego życia pozostał wierny placowi.Nawet ciężko chory w wysokiej gorączce pojawił się na Placu Broni,by bronić ojczyzny.To właśnie jemu chłopcy w pełni zawdzięczają wygranie bitwy.Często stawał się niecierpliwy i niezdarny w bardzo ważnych chwilach.D|oceniono go dopiero krótko przed śmiercią.Wcześniej często go krzywdzono.Nawet niedawni wrogowie martwili się o jego zdrowie.

Moim zadaniem Ernest Nemeczek to bardzo pozytywna postać.Z zainteresowaniem czytałam jego przygody.Bardzo chciałabym poznać go osobiście.Myślę,że szybko byśmy się polubili i zostali prawdziwymi przyjaciółmi.

Pierwsza :) Liczę na najlepszą odpowiedź.
32 3 32
2009-12-10T17:06:11+01:00
Nemeczek był chłopcem nie pozornym ale wielkiego serca. Chociaż był niskiego wzrostu miał nie lada odwagę i potrafił odnależć się w każdej sytuacji .Był prawdziwym przyjacielem i posiadał to co cechuje prawdziwego rycerza czyli męstwo i honor. Dla Nemeczka słowo zdrada było słowem wzbudzającym pogardę i obrzydzenie. Potrafił on poświęcić zdrowie a nawet życie dla przyjaciół dla dobra sprawy. Można by powiedzieć że był kochającym synem choć jego śmierć była dla rodziców nie lada pzeżyciem jednak nie było to celowe. Jednym słowem Nemeczek był bohaterem!
42 4 42