Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T17:05:14+01:00
POWÓDŹ.

- zabiezpieczyć dom oraz pozostawione mienie
- wyłączyć wszystkie urządzenia i bezpieczniki (gaz, światło, woda)
- zalać wodą piwnicę w celu zabiezpieczenia fundamentów
- ustalić sposób łączności lub miejsce spotkania na wypadek rozłączenia z rodziną
- spokojnie udać się na miejsce zbiórki lub środka transportu
- nie wzniecać paniki, pomagać zdezorientowanym i słabym
- załadować mienie na własny środek transportu
- zabrać przygotowane wcześniej zapasy i środki oraz zwierzęta domowe

SILNY WIATR.

- musimy unikać przebywania pod drzewami i tablicami reklamowymi
- musimy pozamykać drzwi i okna
- musimy też zwracać uwagę na szklane przedmioty, np. szyby w oknach, które mogą się w każdej chwili zbić
57 4 57
  • 0zzy
  • Rozwiązujący
2009-12-10T18:51:09+01:00
No to pierwsza powodz

- zabiezpieczyć dom a takrze wszystko czego niechcemy stracic
- wyłączyć wszystkie urządzenia i bezpieczniki czyli prad,wode gaz
- ustalić sposób łączności lub miejsce spotkania po zagrorzeniu
- udać się na miejsce zbiórki lub środka transportu
- nie wzniecać paniki, pomagać zdezorientowanym i słabym
- zabrać przygotowane wcześniej zapasy i środki oraz zwierzęta domowe

a teraz wiaterek:P

- unikanie przedmiotow "niestabilnych" czyli drzew, tabil itd
- zabezpieczenie drzwi i okien


mysle ze tyle:) pozdrawiam:)
68 2 68