Odpowiedzi

2009-12-10T17:08:19+01:00
1 dzień 0,15 x = 18
2 dzień 36 stron - 0,3 x
3 dzień 0,5 * (x-18+ 36)
4 dzień ?
cała praca - x
0,3 x = 36
1 x = ?
x = 120 stron
3 dzień
0,5 * ( 120 - 54 ) = 33

4 dzień
120 - (54 + 33) = 33

Spr: 18 + 36 + 33 + 33 = 120 stron

Odp: Czwartego dnia napisał 33 strony


Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T17:20:12+01:00
1 dzień - 0.15 całości
2 dzień - 0.3 całości a to jest 36 stron
3 dzień - 1-(0.15+0.3) = 0.55
ale przeczytał 0.5 reszty czyli połowę 0.55 co jest równe 0.275

skoro 0.3 to 36 stron to 0.1 to 12 stron
więc 1 dnia przeczytał 18 stron
2 dnia przeczytał 36 stron
3 dnia przeczytał 33 stron
a kasiążka liczy 12 * 10 = 120 stron
120 - (18+36+33 ) = 120 - 87 = 33

odp. trzeciego dnia przeczytał 33 strony.

liczę na najlepszą bo się napisałam :):)
całuski crazy007 :):)
2009-12-10T17:23:49+01:00
0,3 : 0,15 = 2
36 : 2 = 18
1 dnia napisał - 18 stron
2 dnia napisał - 36 stron
3 dnia napisał - 0,3 + 0,15 = 0,45 1 - 0,45 = 0,55 0,55*0,5 = 0,275 36:3 = 12 (12 stron = 0,1 pracy) 0,275 : 0,1 = 2,75 2,75*12 = 33
4 dnia napisał - 0,15 + 0,3 + 0,275 = 0,725 1,0 - 0,725 - 0,275 0,275 całosci = 33 strony

odp: 4 Dnia napisał 33 strony.