Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T17:04:22+01:00
Anna Nowak 25.11.2009;Warszawa
ul. Lotnicza 15 m 23
Warszawa
Do Dyrektora Publicznego Gimnazjum
Moniki Kowalskiej
ul. Kwiecista 54
Warszawa


P O D A N I E

Proszę o przyjęcie mnie do Waszego gimnazjum. Jestem uczennicą/ uczniem Szkoły Podstawowej numer 210 w Warszawie.

Uczę się bardzo dobrze. Od piątej klasy mam świadectwa z czerwonym paskiem. Interesuję się matematyką i fizyką. Uczęszczam na zajęcia pozalekcyjne z podanych powyżej przedmiotów oraz na SKS. Zajęłam trzecie miejsce w matematycznym konkursie Asik. W wolnym czasie lubię czytać książki i słuchać muzyki.

W waszej szkole chciałabym kontynuować naukę języka angielskiego oraz niemieckiego. Od lat przyjaźnię się z Alicją Budzisz i Wiktorią Piotrowską. Bardzo chciałabym być z nimi w jednej klasie.

Liczę na przychylne rozpatrzenie prośby i pozytywną odpowiedź w sprawie przyjęcia do gimnazjum.

Anna Nowak

................
(odręczny podpis)
2009-12-10T17:07:52+01:00
(w prawym górnym rogu) Do dyrektora, ( nazwa szkoły)
( w lewym górnym rogu data)

Zwracam sie z uprzejmą prośbą o przyjęcie mnie do pierwszej klasy gimnazjum.
Swoją prośbę argumętuję tym, że uzyskałem wystarczającą liczbę punktów wyznaczoną przez szkołę. Mam dobre oceny. Ponadto brałem udział w olimpiadach konkursach etc. (tylko nie pisz dosłownie). Uważam, że szkoła da mi odpowiednie przygotownaie do dalszej nauki.
.....Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojego wniosku.

............................................. Z powazaniem
..............................................Podpis Czytelny