Prosze o przetłumaczenie tego tekstu na niemiecki z czasie przeszłym:
Wstałam o godzinie 6:30 umyłam się i spakowałam.Wyszłam z psem i poszłam po koleżankę do szkoły o godzinie 7:50.W szkole było jak zawsze ciekawie.Lekcje skończyłam o 13:30.Poszłam do domu i posprzątałam w pokoju.Wyszłam z psem i odrobiłam zadanie.Potem poszłam do koleżanki i oglądnęłyśmy film.Gdy wróciłam do domu siadłam na komputerze,a potem oglądnęłam telewizje.O godzinie 18:15 zjadłam kolacje i pobawiłam się z kuzynem.Oglądnęłam jeszcze chwile telewizje i ok.22.30 poszłam spać.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Lino
  • Rozwiązujący
2009-12-10T17:13:56+01:00
Ich bin um 6:30 Uhr ich gewaschen und verpackt. Ich ging mit Hund
und Ich ging nach der Kollege um 7:50 Uhr. Die Schule war wie immer interessant. Der Unterricht endete um 13:30. Ich ging nach Hause und gereinigt Zimmer. Ich ging mit dem Hund, und wieder die Hausaufgaben. Dann ging ich zu meinem Freund und Videowiedergabe. Als ich wieder nach Hause, setzte ich mich auf dem Computer, dann fernsehen. UIch aß Abendessen über 18:15Uhr und spielte mit seinem Cousin. Gesehen mehr Fernsehen und Um 22:30 ging ich schlafen.


pozdro :)
2009-12-10T17:16:15+01:00
Ich bin um 6:30 Uhr ich gewaschen und verpackt. Ich ging mit Hund
und Ich ging nach der Kollege um 7:50 Uhr. Die Schule war wie immer interessant. Der Unterricht endete um 13:30. Ich ging nach Hause und gereinigt Zimmer. Ich ging mit dem Hund, und wieder die Hausaufgaben. Dann ging ich zu meinem Freund und Videowiedergabe. Als ich wieder nach Hause, setzte ich mich auf dem Computer, dann fernsehen. UIch aß Abendessen über 18:15Uhr und spielte mit seinem Cousin. Gesehen mehr Fernsehen und Um 22:30 ging ich schlafen.