Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T17:09:06+01:00
Wybierz sobie :) :
* wiatrak / turbina wiatrowa
* koło wodne / Energia prądów morskich, pływów i falowania
* kolektor słoneczny / ogniwa fotowoltaiczne
* biogaz
* biomasa
* energia geotermiczna
* energia słoneczna
* energia powietrzna / energia wiatru
* energia biopaliwa / biomasa
* energia wodna
2009-12-10T17:09:36+01:00
Elektrownia wodna
energia wiatrowa
energia słoneczna
biogaz
energia morza
wiatrak
paliwo arternatywne
biały węgiel