Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T17:10:09+01:00
A)3a(b+4bc-3c)
b)3a(1+2a²-3a³)
1 5 1
2009-12-10T17:10:14+01:00
A) 3a(b + 4bc - 3c)

B) 3a(1 + 2a² - 3a³)
1 5 1
2009-12-10T17:15:59+01:00
A)3a(b+4bc-3c)
b)3a(1+2a-3a)
a podpunkcie b, w nawiasie, w drugim wyrażeniu a do potęgi 2, w w trzecim a do trzeciej. nie moglam tego napisać bo nie mam programu, ale myślę że napiszesz odpowiednie potęgi z pomocą powyższych wskazówek.
Milego dnia!!!