Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T17:14:15+01:00
ODYSEJE NAPISAŁ HOMER
ODYSEUSZ bohater Odysei Homera. Legendarny król Itaki, syn herosa Laertesa i jego małżonki Antyklei. Według mitu był najprzebieglejszym z królów biorących udział w Wojnie Trojańskiej, autorem podstępu, dzięki któremu Grecy wygrali wojnę – konia trojańskiego.
Koń trojański – zbudowany podczas wojny trojańskiej wielki koń, zrobiony z drewna, w którym ukryli się wojownicy greccy w czasie zdobywania Troi, pozorując jednocześnie odstąpienie od oblężenia.
jedno oko miał cyklop
19 4 19
2009-12-10T17:15:58+01:00
Odyseje i Iliade napisał Homer.Odyseusz był wędrowcem.Konia trojańskiego wymyślili grecy.Cyklop piorunów miał 1 oko.
17 3 17