Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T17:40:26+01:00
Pierwszy z lewej:
28/a=35/20
28/a=1,75 /mnożymy przez a
28=1,75a
a=16 :)

Środkowy:
56/48=b/30
7/6=b/30 /mnożymy przez 30 :)
b=35 :)

Ostatni - ten z prawej
21/18=c/36
7/6=c/36 /mnożymy przez 36 :)
c=42 :)

Pozdrawiam, Wiktor
2009-12-10T22:00:09+01:00
1) a = 20x28/35
a = 560/35
a = 16

2) b = 30x56/48
b = 1680/48
b = 35

3) c = 36x21/18
c = 756/18
c = 42