Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-10T17:13:03+01:00
Np. Moja mama często maluje ładne obrazy , lecz nigdy nie chce ich sprzedawać , ponieważ bardzo podobają się tacie.
Często gram na komputerze , ponieważ są tam różne ciekawe strony i mogę rozmawiać z koleżankami , które mieszkają daleko.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T17:20:37+01:00
PEWNEGO PIĘKNEGO DNIA OBUDZIŁAM SIĘ, BYŁO BARDZO PIĘKNIE JAK NA GRUDNIOWY DZIEŃ, ZZA CHMUR WYSZŁO SŁOŃCE.
WSTAŁAM Z ŁOŻKA, POTEM SZYBKO ZEBRAŁM SIĘ DO SZKOŁY, W NASZEJ SZKOLE TEZ BYŁO NIE ZWYKLE MIŁO, NIKT SIĘ NIE POBIŁ, I NIKT SIĘ NIE KŁCIŁ.
NAUCZYCIELĘ BYLI DLA NAS BARDZO MILI, SZCZEGÓLNIE PANI OD BIOLOGI, PONIEWAŻ DOWIEDZIELIŚMY SIĘ ŻE PANI MA URODZINY, KUPILISMY BOMBONIERKĘ, I ZAŚPIEWALIŚMY STO LAT, A SAMORZĄD KLASOWY ZŁORZYŁ ŻYCZENIA.
NA LEKCJI WYCHOWANIA FIZYCZNEGO PANI DAŁA BNAM LUZ I MOGLIŚMY ROBIĆ CO CHCEMY.
PO LEKCJACH Z KLASĄ POSZLISMY NA CIEPŁE LODY. CHŁOPAKI JAK ZWYKLE SIĘ WYGŁUPIAŁ, ALE JAK JUZ KAŻDY SIĘ ROZCHODZIŁ. CHŁOPAKI NAS PRZEPROSILI.
WRACAŁAM DO DOMU JAK ZWYKLE Z ANIĄ I TOMKIEM, ZAWSZE MIŁO SIĘ Z NIMI PRZYJAŻNIŁO,I WRACAŁO DO DOMU...
CAŁY WIECZÓR SPEDZIŁAM W DOMY, OGLĄDAJĄC TV I ODRABIAJAC LEKCJĘ.