Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T17:27:55+01:00
Przystosowania pasożytów wewnętrznych do pasożytniczego trybu życia:
- przyssawki, pazurki
- brak układu pokarmowego
- oddychanie beztlenowe
np; tasiemiec,włosień ;)
mam nadzieje że pomogłam :)
2009-12-10T18:15:19+01:00
Przystosowania pasożytów wewnętrznych do pasożytniczego trybu życia:
- przyssawki, pazurki
- brak układu pokarmowego
- oddychanie beztlenowe
;]]