Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T17:25:58+01:00
B arocco
bog A ctwo
Be R nini
Ani O ł
muzy K a


1. Z portugalskiego ,,perła o nieregularnym kształcie".
2. .... ozdób. Nadmiar, ogrom.
3. Giovanni Lorenzo.... Rzeźbiarz i architekt barokowy.
4. Michał .... Buonarotti.
5. Dziedzina, którą zajmowali się: Jan Sebastian Bach, Georg Friedrich Händel, Antonio Vivaldi.
2009-12-10T17:36:06+01:00
1.Były ozdobą świątyń,pałaców i ogrodów.
2.Co było źródłem tematyki dzieł.
3.Jedna z form teatralnych, które wykształciły się w tej epoce.
4.Rezydencja Jana III Sobieskiego mieściła się w podwarszawskim...
5.Co umieszczano w ogrodach wokół budowli.