Odpowiedzi

2009-12-10T17:23:20+01:00
Moim marzeniem jest zostać królem.
Moją pasją są wędrówki po górach.
Będę kochać moją mamę dopóki nie nadejdzie koniec świata.
Chciałabym w przyszłości urodzić córkę.
Mój dziadek jest górnikiem.
Będę kochać mojego chłopaka póki nic nas nie rozłączy.
Otóż to , myślę że jestem szczęśliwa.
16 2 16
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T17:24:43+01:00
* Póki żyję na tej ziemi nikt u nas w domu nie będzie głodnum.
*I wtedy przyszedl roztrzęsiony król i kazał zabić smoka.
* aciek, który uciekł ze szkoły własnie spacerował po parku.
*wszyscy zaczęli dziękowac Pawłowi i Arkowi,otóż to oni uratowali małą dziewczynkę.
* Naszczęscie nie zginął żadem górnik.
*szefa córka właśnie wracala ze sklepu.
*to było ogromna góra.
*Dopoki nie wyszla z klasy panowała cisza.
19 3 19