Zamień:
a) na mm²:
11cm², 13,21cm², 3dm², 12,5dm², 0,003dm², 0,0009dm²

b)na cm²:
15dm², 0,07dm², 0,0013dm², 4m², 0,245m²

c) na m²:
2500dm², 7000cm², 92dm², 15cm², 12a, 8ha, 0,2a, 0,03ha


błagam pomóżcie na jutro

2

Odpowiedzi

2009-12-10T17:31:42+01:00
A) 11cm² = 1100mm²
13,21cm² = 1321mm²
3dm² = 300cm² = 30000mm²
12,5dm² = 1250cm² = 125000mm²
0,003dm² = 0,3cm² = 30mm²
0,0009dm² = 0,09cm² = 9mm²

b) 15dm² = 1500cm²
0,07dm² = 7cm²
0,0013dm² = 0,13cm²
4m² = 40000cm²
0,245m² = 2450cm²

c) 2500dm² = 25m²
7000cm² = 0,7m²
92dm² = 0,92m²
15cm² = 0,0015m²
12a = 1200m²
8ha = 80000m²
0,2a = 20m²
0,03ha = 300m²
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T17:34:32+01:00
A)
11 cm²=1100 mm²
13,21 cm²=1321 mm²
3 dm²=30000 mm²
12,5 dm²=125000 mm²
0,003 dm²=30 mm²
0,0009 dm²=9 mm²

b)
15 dm²=1500 cm²
0,07 dm²=7 cm²
0,0013 dm²=0,13 cm²
4 m²=40000 cm²
0,245 m²=2450 cm²

c)
2500 dm²=25 m²
7000 cm²=0,7 m²
92 dm²=0,92 m²
15 cm²=0,0015 m²
12 a=1200 m²
8 ha=80000 m²
0,2 a=20 m²
0,03 ha=300 m²