Wymień jak najwięcej różnych produktów spożywczych opakowanych w:

a) woreczki foliowe
b) opakowania tekturowe
c) torebki papierowe
d) pojemniki szklane i butelki
e) puszki i opakowania przemysłowe
f) opakowania z foli aluminiowej
g) opakowania z tworzyw sztucznych
_________________________________________________________
Ten kto wskaże najwięcej produktów do każdej z tych kategorii
dam "najlepszą odpowiedź".

3

Odpowiedzi

2009-12-10T17:22:20+01:00
A) woreczki foliowe-wędlina, sery
b) opakowania tekturowe-mleko, soki
c) torebki papierowe-chleb, bagietka, mąka, cukier
d) pojemniki szklane i butelki-ocet, majonez, musztarda, oranżada
e) puszki i opakowania przemysłowe -kukurydza, groszek, masa makowa
f) opakowania z foli aluminiowej-wafle, kanapki;p
g) opakowania z tworzyw sztucznych-napoje, cukierki, ciastka
1 5 1
2009-12-10T17:23:14+01:00
A) owoce, warzywa, ser żółty, wędlina, mięso
b) soki, mleko
c) pieczywo, czekolada, ciastka, kiełbasa, ser biały

d) napoje, musztarda, koncentrat pomidorowy, chrzan, ogórki kiszone, ogórki konserwowe, ketchup, sosy,

e) napoje, konserwy, pasztety, groszek, kukurydza
f) kanapki
g) ciasta, pączki, napoje
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T18:30:08+01:00
A) woreczki foliowe:
wędliny, mięso, ser żółty, owoce, warzywa

b) opakowania tekturowe:
mleko, soki, napoje, nektary

c) torebki papierowe:
mąka, ryż, cukier, sól, mąka ziemniaczana, cukier puder

d) pojemniki szklane i butelki:
chrzan, musztarda, koncentrat pomidorowy, ogórki kiszone,
ogórki konserwowe, sosy, napoje, soki, ketchup, majonez

e) puszki i opakowania przemysłowe:
mak, kukurydza, groszek, konserwy, napoje--Coca-Cola, Lipton, Pepsi

f) opakowania z foli aluminiowej:
kanapki, mięso, wędliny

g) opakowania z tworzyw sztucznych:
chipsy, ciasta, pączki, cukierki , wody mineralne--Ustronianka, Cisowianka, napoje--Coca-Cola, Pepsi
1 5 1