Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-10T17:22:46+01:00
Anetka miał dobry gust
wera styl a justa dużo umie
gośka malowała cudnie
nigdy z kasią nie było nudnie
z damianem można było w ktopki grać a przemek zawsze wygrać chciał
dawid to węgiek też każdy śmiał by się do łes
a herdzia wierciła się
ref: genialni jak orły spod siódemki skrzydłami [uuuu....]
jak pegaz w galopie
jak nieba nad mani[uuu.....]
2009-12-10T17:44:26+01:00
Pada deszcz, jesienny pada deszcz.
A wokół nas liście spadają z drzew.
Taki czas wspominam przeszłe dni.
Kidy tak obiecywałam Ci...

Ref.
Nie odejdę od Ciebie,
Nie pokocham innego.
Nie zasmucę serca Twego.
Miły mój...
Co się stało, to się stało.
Chyba tak już być musiało,
Że o innym teraz śnię.
NIE KOCHAM CIĘ...

Pada śnieg, puszysty pada śnieg.
A wokół mnie tak już zimowo jest.
Taki czas wspominam przeszłe dni.
Kidy tak obiecywałam Ci...

Ref.
Nie odejdę od Ciebie,
Nie pokocham innego.
Nie zasmucę serca Twego.
Miły mój...
Co się stało, to się stało.
Chyba tak już być musiało,
Że o innym teraz śnię.
NIE KOCHAM CIĘ...
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T20:03:19+01:00
Szara rzeczywistość mojego istnienia

Budzę się, pierwsza myśl jak przychodzi mi do głowy to my, a w nas nasze sny. Szara rzeczywistość moich dni, mglistość w oczach twych...Oooo te marzenia ...

Ref. Nigdy nie zostawiajcie mnie , moi przyjaciele... w Was mam nadzieje- z której sie śmieje, Daje cie mi chęć do życia w którym mam do ukrycia Go - tego co zranił mnie...

Bo ja mam doła, czuję się jakbym była goła.Upokorzona zniesmaczona życiem, ale jest światło które zjadło masło.Niestety

Ref x2