Mam prośbę... musze na jutro wyjasnić frazeologizmy...
a są dość trudne i pani kazałą przetłumaczyć..

- coś umarło śmioerciś naturalną
- na życie i śmierć
- zamartwiać sie na śmierć
- wydrzeć kogoś śmierci

i proszę o pomoc... i tez jak już ktoś sie podejmuje tego zadania to prosze żeby miało sens i troche dokładnie to wyjaśnić








a następne to: mam napisać jak wygląda współczesny rycerz...tylko kazała nie z interteneu...
i jak ktoś ma jakieś pomysły to proszę..bo nie chce dostać 1

2

Odpowiedzi

2009-12-10T17:26:39+01:00
-umarło w skutek naturalny, ze starości
-na zawsze
-zamartwiać się strasznie, rozpaczać
-pomóc uniknąć komuś śmirci


rycerz hmmm... przykro mi nie wiem
ma zdroje tarcze i miecz ;DD
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T17:30:01+01:00
Coś umarło śmiercią naturalną nasze problemy wyjaśniły sie bez żadnych konfliktów
na śmierć i zycie na zawsze do końca swojego życia
zamartwiać sie na śmierć kłótnie kłopoty który konflikt z nimi mogłby zrujnować nam życie
wydrzeć kogoś ze śmierci uratować kogoś w ostatniej chwili

noi tyle i dzieki ze mogłam ci pomoc prosze o NAJ
hah to nie do tego zadania ale połapiesz sie ;]







o tym wspołczesnym rycerzu

Wspó.. rycerz . powinien walczyć ze złem i nieprawołością . Musi być mądry inteligętny wykształcony ale również poczucie humoru . jego sylwetka tez odgrywa bardzom ważną role muzi być umieśniony wyprostowany
nigdy niezatakuje swojego przyciwnika od tyłu szanuje kobiety bo wie ze sa od niego słabsze nie podniesie na kobietę reki
powinien walczyć w sprawie sprawiedzliwości

1 5 1