Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T17:24:01+01:00
-pozostaje żółty
-tak samo żółty
-lekko różowy a to tez zalezy od stopnia kwasnosci deszczowki
proszek do prania to na niebiesko
kiszona kapusta na czerwono
a i jeszcze mleko krowie to tez na czerwono czy tam różowo jak kto woli;D ma ph mleko 5 wiec.....
2 3 2
2009-12-10T17:32:46+01:00
To co napisałeś to ja ponumeruje od 1 do 6:)
1.żółty
2.czerwony
3.zielony
4.czerwony
5.czerwony
6.zielony
2 5 2