Odpowiedzi

2009-12-10T17:29:55+01:00
1+2+3+4+5+...+98+99+100
1 i 100 daje nam 101
2 i 99 daje nam 101
Takich par jest 50 czyli
101 × 50 = 5050
6 4 6
2009-12-10T17:29:30+01:00
1 + 99 = 100
2 + 98 = 100

Takich par jest 50
więc : 100 x 50 = 5000
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T17:32:17+01:00
Ja mam:) 1+2+3+4+5+...+95+96+97+98+99+100
Do 99 dodajesz 1 wychodzi 100
Do 98 dodajesz 2 wychodzi 100
Do 97 dodajesz 3 wychodzi 100
Do 96 dodajesz 4 wychodzi 100
Do 95 dodajesz 5 wychodzi 100
i tak dalej:)

A potem dodajesz wszystkie 100
lub liczysz ile jest wszystkich stówek i mnożysz przez 100,np
Załóżmy ze masz 50 stówek to robisz : 50*100=5000


Pomogłem??? Też się ciesze:)
5 2 5