Odpowiedzi

2009-12-10T17:33:30+01:00
* grypa
* HIV (wywołujący AIDS)
* wirus choroby Heinego-Medina
* wirus choroby skokowej owiec
* wirus Ebola
* wirus dengi
* Wirus opryszczki
* wirus odry
* HAV, HBV, HCV
* HPV
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T17:37:43+01:00
1. wirus - HIV, choroba - AIDS
2. wirus - H1N1, choroba Świńska grypa;
3. wirus - H5N1, choroba - ptasia grypa;
4. wirus - herpeswirus, choroba - ospa wietrzna
5. wirus - wirus różyczki, choroba - różyczka
6. wirus - morbilliwirus, choroba - odra
7. wirus - wirus SARS , choroba - SARS
8. wirus - wirus świnki, choroba - świnka
9. wirus - polio, choroba - Choroba Heinego-Medina