Odpowiedzi

2009-12-10T17:30:23+01:00
Kto kropli wody nie szanuje ten siebie samego psuje
kto czysta wodę pije ten jet zdrowyo żyje
czysta woda to pragnienie
dbaj o wodę kiedy czas bo potem moze niebyc jej
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T17:34:34+01:00
Kto kropli wody nie szanuje ten zycie innych marnuje
kto czystą wodę pije ten dlugo zyje
czysta woda :
- zdrowia doda
- to zrodlo zdrowia
dbaj o wodę kiedy czas bo twe zdrowie pojdzie w las