1.Ułóż dialog z Panem bogiem ,który przychodzi i kieruje do ciebie słowa:,,Prorokiem dla Twojej klasy ustanawiam Cię"..

Musi być 5 pytań i 5 odpowiedzi ale może być też więcej. !!

Z góry dzięki :*

2.Co znaczy słowo prorok ???

3.Co znaczy postępować rozsądnie i z wolą Pana ???

Z góry dzięki :* ;D

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T17:45:19+01:00
1.
Ja: Panie Boże powierzyłeś mi misje do wykonania w mojej klasie i nie wiem czy sobie poradze.
Bóg:Tak to prawda .Nie martw się .Pomogę Ci.
Ja:Mm nadzieje że spełnie tę misje i dziękuje za zaufanie.
Bóg:Wierze w Ciebie!

2. Prorok-człowiek wyznaczony przez Boga, w celu przepowiedzenia narodzin Jezusa Chrystusa.

3.postępować rozsądnie i z wolą pana to znaczy nie sprzeciwiać się Bogu, każdy z nas zna przykazania i odróżnia dobro od zła.
11 4 11
2009-12-10T17:58:35+01:00
Prorok jest to człowiek wybrany przez Boga głoszący Słowo Boże. Chwalący Boga, oddający mu cześć.
Postępować rozsądnie czyli przemyśleć każdy krok kilka razy. Tak żeby miał on jak najmniej lub w ogóle nie miał "skutków ubocznych".
>Prorokiem dla Twojej klasy ustanowię Cię.
-Boże dlaczego ja?? Nie wiem czy sobie poradzę.
>Będziesz głosić moje słowo i masz moje błogosławieństwo.
-Ale oni mi nie uwierzą, że Cię widziałem, że istniejesz.
>Dlatego podaruję Ci ten kawałek drzewa z mojego krzyża. Jeśli nie uwierzą uzdrowisz ich w moje imię.
-Dobrze niech się stanie wola Twoja Panie.
>Pamiętaj jednak, że nie możesz we mnie zwątpić bo wszystko przepadnie.
-Jak sobie życzysz Panie.
Teraz idź już opowiedz wszystkim o mnie. Ja zawsze będę Cię chronił.
17 4 17