Odpowiedzi

2009-12-10T17:37:47+01:00
Sejm i senat wybierane sa podczas wyborow
1 1 1
2009-12-10T17:39:25+01:00
Pochodzi z bezpośrednich wyborów władz
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T17:40:04+01:00
Żywcem przepisane, sry


1. Bierne i czynne prawo wyborcze:

a) Sejmu - bierne od 21 lat
b) Senatu - bierne od 30 lat

czynne: od ukończenia 18 roku życia.

2. Kadencja wyborcza:
- Sejm i Senat wybieramy co 4 lata.

3. Wybory:
a) do Sejmu: powszechne, równe, bezpośrednie i proporcjonalne oraz odbywają
się w głosowaniu tajnym.


;)
6 3 6