Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T17:40:44+01:00
A)wystarczająca ilość dochodzącego światła
b)temperatura wody
c)spokojny teren do życia
d) czysta woda

Tak mam w notatce z lekcji :);)
2009-12-10T17:42:47+01:00
A)gibkość
b)wypełnione powietrzem liscie które leżą na powierzchni
c)szerokość liści
d)aparaty szparkowe
2009-12-10T17:47:19+01:00
A utraciły korzenie lub korzenie pełnią funkcję liści które zawierają chlorofil
b kłącza i rozłogi są u roślin wodnych znakomicie rozwinięte
c rozwój przestrzeni międzykomórkowych we wszystkich częściach rośliny: liściach, łodygach, korzeniach.
d cieńkie i nitkowate liście