Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T17:42:02+01:00
Że gdziekolwiek byś był nigdzie nie będzie Ci tak dobrze jak w domu.
1 5 1
2009-12-10T17:42:36+01:00
Sens tego przysłowia oznacza że nawet w najbardziej luksusowym hotelu, apartamencie nie będzie nam tak dobżę jak we własnym domu.
1 5 1
2009-12-10T17:46:24+01:00
Przysłowie wszędzie dobrze ale w domu najlepiej oznacza,że w najlepszym miejscu na ziemi i tak będziemy tęsknić za tym co mamy za rodziną,przyjaciółmi.
1 4 1