Odpowiedzi

2009-12-10T17:44:12+01:00
Jestem optymistą, ponieważ wszystko co otacza świat jest piękne, jest dzięłem człowieka, więc jestem z tego dumna/y

jestem pesymistą, ponieważ ludzie niektórymi dziełami niszczą ziemię, więc jak mysleć pozytywnie :P
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-10T17:44:36+01:00
Jestem optymistą, ponieważ nie lubie być w zły sposób naptawiona do otoczenia. Pomagam innym. Nie krytukuje celów pozostałych . Nie wdaje się w kłutnie. Prubuje rozwiązać cudze konflikty. Pozytywne mam nastawienie do świata, nawet jak jestem w złych chumorze. Nie lubie drażnić swoją postawą innych.

liczę na naj. <333
jak sie podoba