Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-09-06T18:01:18+02:00
Załóżmy, ze ważysz 59 kg
59*2/3=118/3=39 1/3, (39,3)
czyli Twoje ciało zawiera 39,3 kilogramów wody
pozdrawiam dagmara
1 4 1
2009-09-06T18:01:26+02:00
2/3 czyli 60:3=20
20+20=40
Moje ciało zawiera 40 kg wody. :)
2009-09-06T18:03:09+02:00
X=masa człowieka
2/3x = woda w ciele człowieka

jeśli x=54 kg
2/3 *53 kg=108kg/3=36kg
2 5 2