Do każdego słówka tłumaczenie i wyraz przeciwstawny. Nie chodzi mi tu o frost - warm. Tylko na przykład cooked - undercooked. Wszelkie niepełne i błędne odpowiedzi zgłaszam.

frost
convenient
formal
profit
existent
ability
employed
regular
modest
legible
lucky

3

Odpowiedzi

2009-12-10T17:50:27+01:00
Frost - mróz, hot - gorąco; ( tu nie ma czegoś takiego z -un -il; )
convenient - wygodny, inconvenient - niewygodny;
formal - formalny, informal - nie formalny;
profit - zysk, unprofit - strata ;
existent - istnieje, doesn't exist - nie istnieje;
ability - zdolny, unable - nie zdolny;
employed - zatrudniony, unemployed - nie zatrudniony;
regular - regularny, irregular - nieregularny ;
modest - skromny, immodest - nie skromny;
legible - czytelny, illegible - nieczytelny;
lucky - szczęsliwy, unlucky - nieszczesliwy;

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T17:59:15+01:00
Frost -zamrozić defrost -odmrozić
convenient-wygodny inconvenient-niedogodny
formal-oficjalny informal-nieoficjalny,
profit- zyskiwać non-profit
existent- istnieć nonexistent-nie istniejący
ability-zdolność disability-niepełnosprawność,
employed-zatrudniać unemployed-bezrobotny
regular- regularny irregular-nieregularny
modest-skromny Immodest
legible-czytelny illegible-nieczytelny
lucky-szczęście unlucky-pechowy
  • 0zzy
  • Rozwiązujący
2009-12-10T18:26:56+01:00
Frost - mróz (tutj nie ma niczego przeciwnego no chyba ze →)hot - gorąco
convenient - wygodny→inconvenient - niewygodny
formal - formalny→ informal - nie formalny
profit - zysk, unprofit - strata
existent - istnieje→ doesn't exist - nie istnieje
ability - zdolny→ unable - nie zdolny
employed - zatrudniony→ unemployed - nie zatrudniony
regular - regularny→ irregular - nieregularny
modest - skromny→ immodest - nie skromny
legible - czytelny→ illegible - nieczytelny
lucky - szczęsliwy→unlucky - nieszczesliwy