Odpowiedzi

2009-12-10T17:46:26+01:00
Tak gdyz w innych czasach zylo sie inaczej byly inne tradycje inne powiedzmy morala i idealy.. mlody czlowiek pomagal rodzicom pracowal by utrzymac dom nie imprezowal ciagle a teraz to tylko imprezy i glowne slowa:"Później"
czas sie zmienia ludzie wraz z nim
2009-12-10T17:49:08+01:00
Według mnie niesłuszne jest wypowiedzenie przez starsze osoby ach ta dzisiejsza młodzież ze względu na:starsi ludzie potrzebują spokoju i jeżeli dzieci ich denerwują to niech idą do domu starców. ale na serio to niepowinno sie oceniać dzieci jeżeli ich dobrze nieznają.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T19:39:03+01:00
W dużym stopniu stwierdzenie "ach ta dzisiejsza młodziez " przez dorosłych jest słuszne.Zgadzam sie, że za dawnych czasów dzieci miały większe obowiązki, opiekowały sie domem,młodszym rodzeństwem,pomagały rodzicą.Nie było tak łatwo jak dzisiaj. Młodziez nie miała tyle swobody co teraz.Jednak z drugiej strony nie należy oceniac drugiego człowieka jesli sie go dobrze nie zna. Więc dosyc często starsze osoby narzekają na hałas,złe zachowanie itp.
1 5 1