Odpowiedzi

2009-12-10T17:45:40+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T18:05:44+01:00
Wiele osób w dzisiejszych czasach nie chce chodzić do Kościoła. Choć jesteśmy chrześcijaninami, to nie udzielając się w życiu parafialnym. Nie jesteśmy pobożni. Żeby nie łamać świadectwa swej wiary, powinniśmy uczęszczać do spowiedzi, pomagać w życiu Kościoła oraz bliskim, popierać materialnie i duchownie Kosciół. Obecnie nawet dodawane są poprawki do konstytucji, krytykujące temat krzyży w szkołach. Krzyże są miejscami gdzie można się pomodlić i połączyć z Bogiem. Nie powinno się ich zdejmować, bo dla każdego wierzącego jest to ważny element jego życia religijnego.