Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T17:48:33+01:00
Istna wieża Babel- to znaczy że wszystko jest takie poplątane i nie da sie nic zrozumieć
Ciemność Egipska - to są straszne ciemności które panują w piramidach dlaego egipskie
Manna z nieba - to znaczy że trafiło nam się lub znalezlismy cos dobrego.
Trąba jerychońska - określa się człowiek kto bardzo głosno mówi a nawet krzyczy.
20 3 20
2009-12-10T17:50:03+01:00
Egipskie ciemności - bardzo ciemno, nieprzenikniona ciemność
manna z nieba - coś dobrego, co przychodzi nagle, niespodziewanie lub łatwo (bez wysiłku)
8 2 8
2009-12-10T17:50:27+01:00
Wieża Babel - chaos, nieporozumienie
ciemności egipskie - całkowity brak widoczności
manna z nieba - coś pozytywnego co przychodzi nam bez wysiłku
trąba jerychońska - coś głupiego i głośnego
10 4 10