Odpowiedzi

2009-12-10T17:49:32+01:00
Rysunki powinny wyglądać tak (w miejscu słów narysuj odpowiednie "ciała niebieskie" ;):

1. Zaćmienie księżyca:

Słońce Ziemia Księżyca

2. Zaćmienie Słońca:

Słońce Księżyc Ziemia

Powodzenia!
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T17:54:58+01:00
Wiem, że trochę słabo narysowałam, ale myślę, że jest dobrze ;D

http://img705.imageshack.us/img705/7351/zamienie.jpg
3 3 3