Jest to 40 strona w cw zadanie 3/ nr katechezy 19

1. korzystajac z podrecznika, napisz czym charakteryzuje się czlowiek roztropny,
człowiek roztropny...?

Jest to 41 strona cw 6
2.korzystajac z podrecznika i wiadomosc zdobytych na katachezie, apoisz czym charakteryzuje sie odpowiedzialnosc i wolnosc?

Jest to zadanie 7 strona 41
3.Sformułuj trzy aforyzmy dotyczace odpowiedzialnosc?

2

Odpowiedzi

2009-12-10T17:58:26+01:00
A jaka książka ? I do jakiej klasy?
Jeśli wydawnictwo WAM , książka do piątej klasy, mogę pomóc.
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T17:59:23+01:00
Opowiedzialnośc charakteryzuje się tym że człowiek który podejmuje się jakiegoś zadania lub jakąs decyzje wie co robi i zdaje sobie sprawe z konsekwencji jakie ponosi gdy nieuda mu się wykonac tego co obiecał.Natomiast wolnosc charakteryzjue się tym że człowiek ma prawo do wygłaszania swoich poglądów,jednak najpierw musi sie zastanowi czy dobrze robi.
















8 2 8