Jak się piszę mowę niezależną ciągiem czy inaczej?
przekształcie to na mowę niezależna:
hej - powiedziała ola
hej - odp ula
co robisz - zapytała ola
nic - odp ula
i to zamienić na mowę niezależną
najszybszej dam naj............. i ocenię na 5 i pozostałym też ocenie na 5
na teraz

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T17:54:59+01:00
Mowa niezależna to dosłowne przytoczenie czyjejś wypowiedzi, dosłowne cytowanie kogoś. np. Dawniej młoda panieneczka mile rzekła kochankowi: ,,Daj mi luby, kanareczka"

p.s. jeślii masz jakieś pytania napisz:)))
2 5 2
2009-12-10T18:53:17+01:00
Mowa niezależna - to dosłowne przytoczenie wypowiedzi czyjejś lub własnej. np. Ola powiedziała: "Hej" itd... :)