Odpowiedzi

2009-12-10T17:51:50+01:00
Ukwiał i rak pustelnik - rak pustelnik nie posiada pancerza. Odnajduje on jednak ochronę w muszli ślimaka, do której może być przyczepiony ukwiał. Ukwiał swoimi parzydełkami zapewnia rakowi ochronę. Mogą wzajemnie pomagać sobie w zdobywaniu pokarmu.
5 2 5
2009-12-10T17:52:55+01:00
Pustelnik zazwyczaj poszukuje muszli, na której osiadł ukwiał, ponieważ jest to dodatkowe zabezpieczanie jego miękkiego odwłoka. Jamochłon zyskuje w zamian resztki pokarmu oraz możliwość zmiany miejsca.

(z książki ;] )
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T17:55:52+01:00
Odwłok pustelnika jest miękki pozbawiony pancerza.Dlatego pustelnik wyszukuje pusta muszle ślimaka i chowa w niej odwłok.Na taj muszli osadza sie ukwiał.Pustelnik poruszczajac sie przenosi ukwial z miejsca na miejsce.Dzieki temu ukwial ma wiekszan mozliwosc zdobycia pokarmu,a pustelnik zapewnia obrone przed wrogami.
10 4 10