Odpowiedzi

2009-12-10T17:56:02+01:00
Bóg nie oddał za nas swojego życia, tylko zrobił to Chrystus.
Myślę, że dzięki temu udowodnił nam jak wielką miłością nas darzy.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T17:57:58+01:00
Nie możemy osądzać czy warto czy nie warto ponieważ przez śmierć Boga możemy umacniać się w jego wierze. Więc ciężko jest powiedzieć czy warto było. Bóg zrobił to dla nas i za prawde. Dlatego teraz możemy normalnie chodzić do kościoła i modlić się o niego i innych.
1 5 1