Odpowiedzi

2009-09-06T19:07:29+02:00
X - długość krótszego boku
2x - długość dłuższego boku

(2x+1) * (x+1)=2x * x + 13
2x²+3x+1=2x²+13
3x=12
x=4
2x=8
L=2*x+2*2x=6x=24
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-06T19:18:47+02:00
X-długość krótszego boku
2x-długość dłuższego boku
2x*x-pole prostokąta

(x+1)*(2x+1)=2x*x+13
2x*x+x+2x+1=2x*x+13
3x+1=13
3x=12
x=4
Wobec tego dłuższy bok ma 8 cm
Obwód tego prostokąta to: 2*4cm+2*8cm=24cm