Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T17:59:30+01:00
M. półka mama
d.półki mamy
c.półce mamie
b.półkę mamę
n.półką mamą
msc.półce mamie

m. mianownik
d. dopełniacz
c. celownik
b. biernik
n. narzędnik
msc. miejscownik
wołacz o! jak coś ale nie wszyscy każą pisać tego wołacza .
jako pierwsza licze na naj .. ;)
3 3 3
2009-12-10T18:00:17+01:00
M. Półka M. Mama
D. Półki D. Mamy
C. Półce C. Mamie
B. Półkę b. Mamę
N. Z pólkom N. Z Mamą
Msc. O półce Msc. O Mamie
W! Półko! W. o Mamo !



3 2 3
2009-12-10T18:01:06+01:00
M półka, mama
D półki, mamy
C półce, mamie]
B półkę , mamę
N półka , mamą
Msc półce , mamie
W półko, mamo
3 3 3