Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-10T18:16:01+01:00
Duże litery to hasło BAKTERIE

1.Białko
2.tkAnka
3.miKroskop
4.proTisty
5.nEuron
6.wiRus
7.hIpokrates
8.krEw

1. Inaczej aminokwas
2.Grupa komórek wyspecjalizowana do pełnienia określonych funkcji w organizmie
3.Podstawowe narzędzie badawcze w biologii
4.najprostsze organizmy eukariotyczne
5.Komórka nerwowa
6.Bezkomórkowa forma materii ożywionej
7.Uważany za ojca europejskiej medycyny
8.Tkanka łączna płynna
  • Aga9
  • Początkujący
2009-12-10T18:31:04+01:00
Błona komórkowa
tkAnka
Kret
miTochondrium
fotosyntEza
Rak pustelnik
organIzm
krEw

1. Pół przepuszczalna organella w komórce? Odp. błona komórkowa
2. Grupy podobnych komórek? Odp. tkanka
3. Ślepy na powierzchni, kopie tunele. Odp. kret
4. Organella służąca komórce do oddychania? Odp. mitochondrium
5. Proces, w którym roślina wytwarza pokarm. Odp. fotosynteza
6. Gatunek raka, u którego zachodzi symbioza z ukwiałem. Odp. rak pustelnik
7. Grupy układów narządów tworzą...Odp. organizm
8. Płynna tkanka składająca się z białych krwinek, czerwonych krwinek i płytek krwi. Odp. krew