Odpowiedzi

2009-12-10T18:00:35+01:00
6dm (do kwadratu) = 600cm (do kwadratu)

40*x*0,5=600
20x=600 |:20
x=30 cm

kliknij:
http://zadane.pl/p/47739/girl95
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T18:01:12+01:00
P = a*h/2
h=40
P = 60
60=a*h/2 /*2
60*2 = a*40
120 = 40a/:40
3=a

Odp. 3 dm ^^
2009-12-10T18:10:00+01:00
60 dm²= 600cm²

P=1/2a*h
600=1/2*40*h
600=20*h
h=600/20
h=30 cm

Spr.

Trójkąt prostokątny stanowi połowę prostokąta o tych samych przyprostokątnych
2P=a×b
2×600=40×b
1200=40×b
b=1200/40
b=30 cm