Odpowiedzi

2009-12-10T18:03:04+01:00
Tragizm Balladyny polega na tym, że Balladyna dokunuje tyle zabójstw wszyscy bohaterowie giną giną postacie pozytywne, które przegrywająwalkę ze złem: Alina Kirkor Pustelnik i Wdowa
10 3 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T19:18:33+01:00
BALLADYNA jest złą niebezpieczną kobietą. Popełnia zdradę i liczne zbrodnie. Oszukuje, kłamie, poddani jej nienawidzą, ponieważ jest zła i bezwzględna królową. Jest postacią negatywną.
Balladyna była tragiczną bohaterką ponieważ nie umiała dobrze wybrać. Nawet kiedy w zasięgu własnego wzroku miała widok na królestwo i koronę. W rezultacie sama siebie niszczy. Ale jej fatum życiowe zawsze sprawia tak, że nie ma ona zbytniego wyjścia.
13 3 13